k.ä.r.l.e.k



jag är en lycklig flicka, en flicka med tur som har varit nära på att förlora ngt som betyder sjukt mkt för henne
alldeles för många gånger.
trots att jag svikit honom, trots att jag ljugit för honom så finns han fortfarande kvar hos mig.
han kunde lämnat mig, men han gjorde inte det. han valde att stanna.
jag kan inte beskriva den känslan, känslan att veta att den man älskar skulle kunna lämna än.
det är en känsla som jag kännt, för många gånger pga mig. pga att jag sårat eller ljugit.
jag vill aldrig mer känna den känslan, jag ska aldrig mer ljuga, o aldrig mer svika eller såra honom.
för jag vet att jag inte skulle klara mig utan honom, inte en enda dag.
mitt liv skulle bli för ensamt, det skulle jag inte klara av
jag älskar att ha honom i min närhet, att veta att han finns där.
att somna medans han håller om mig, det är en underbar känsla helt enkelt.
att vara kär är en underbar känsla, oavsett vad.
alla får problem ngn gång, men vi har klarat oss igenom alla våra problem.
vi har klarat av det värsta, vi klarar allt.
ett + ett blir två men tillsammans blir vi ett
jag älskar dig helt enkelt, du är bäst älskling
// din victoria bara din


Kommentarer
Postat av: Jonna

Såå himla fint skrivet.

Ni är så söta! :)

2011-01-10 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0